среда, 5 февраля 2020 г.

Я ЗДОРОВ`Я БЕРЕЖУ, САМ СОБІ ДОПОМОЖУ

Щомісяця у останню п’ятницю в Балабинському КДНЗ «ТЕРЕМОК» проводиться День здоров’я. День здоров'я у дошкільному навчальному закладі – це день відпочинку, день ігор, день розваг. Його призначення – сприяти оздоровленню дітей, формувати потреби у щоденних заняттях фізичними вправами, оптимізувати рухову підготовленость дітей дошкільного віку. Ось і сьогодні, 31 січня,  проведено День здоров’я. Інструктор з фізичної культури Тетяна Литнєва  провела з дітьми розвагу «Змагання на фітболах». Діти вчились виконувати завдання в команді, під час естафет бути спритними, сильними, дружніми. Дітлахи отримали задоволення від змагань та ігор та ще й чудовий настрій. Слід відмітити, що Балабинський КДНЗ є базовим закладом в районі з фізкультурно-оздоровчої роботи з дітьми. Педагоги з інших дошкільних закладів використовують його досвід роботи, як з традиційного, так і з нетрадиційного напрямку. Директор Євгенія Марченко говорить, що завдяки допомозі адміністрації Балабинської селищної ради та батьків, в дитячому садочку є сучасне фізкультурно-оздоровче обладнання, яке вкрай необхідне для малюків. Ось так  разом дружно та з розумінням в смт.Балабино дбають про здоров’я дошкільнят.

Комментариев нет:

Отправить комментарий